پرشیا 2 دانلود

پرشیا 2 دانلود

پرشیا 2 دانلود

پرشیا 2 دانلود

پرشیا 2 دانلود
پرشیا 2 دانلود
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبليغات در سايت ما
درباره ما
موضوعات
آرشيو
نويسندگان
تبليغات
سر يال ها
جنگ تانک ها با.Tank Hero v1.0


Tank Hero v1.5.6

نبردی بزرگ پر از خطر و هیجان. بازی Tank Hero یک بازی سه بعدی اکشن برای اندروید است. در این بازی شما باید بدون اینکه مورد هدف قرار بگیرید دشمنان سرسخت خود را با توپ و موشک نابود کنید و تبدیل به قهرمان تانک سواری بشوید. این بازی دارای ۱۲۰ مرحله، ۵ سلاح متفاوت و جالب و قابلیت پشتیبانی از ویژگی مولتی تاچ، از ویژگی های بارز این بازی می باشد.

ویژگی ها:
- سلاح های جدید(پلاسما، موشک های صوتی، اشعه های نابود کننده)
- گرافیک سه بعدی
- قابلیت ذخیره سازی بازی (Save)

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
ورزش تیر اندازی با ArcherWorldCup – Archery game v1.81


ArcherWorldCup – Archery game v1.81

ArcherWorldCupبهترین بازی شبیه سازی تیرکمان است. در این بازی شما باید هدف های مشخص شده را با تیر کمان پرتاب کنید و امتیاز لازم را بگیرید. تمام کاری که شما باید انجام دهید کشیدن کش ، هدف گرفتن و رها کردن است. البته مشکلاتی مانند وزش باد تیر های شما را منحرف میکند که شما باید با در نظر گرفتن این مشکلات هدف گیری کنید. در بعضی از مراحل هدف شما متحرک است که بازی را سختر وهیجان انگیز تر میکند. شما می توانید وارد جام های قهرمانی شوید و به صورت انلاین با دوستان خود به رقابت بپردازید. کش را بکشید، هدف بگیرید و تیر را رها کنید!

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
عنکبوت حریص با Greedy Spiders 2 v1.1


Greedy-Spiders

عنکبوت های وحشتناک در بازی Greedy Spiders به شهر آمده اند تا نقشه های شوم خود را عملی کنند. در این بازی شما باید با عنکبوت خود به ماجراجویی هایی بپردازید و مهاجمان را در تار خود گیر بیندازید و آن ها را نابود کنید و خودتان را با موقعیت های ترسناک و دشوار بازی عادت بدهید. باید با امکاناتی که بازی در اختیار شما قرار می دهد، در بعضی موارد تار های عنکبوت را ببرید یا آتش بزنید. از ویژگی های این بازی می توان به داشتن بیش از ۱۴۴ سطح جدید، کیفیت قابل قبول گرافیک، انجام حرکات ویژه در حین بازی، کیفیت صدای بالا، امکان گوگل TV ، پشتیبانی از چند زبان رایج دنیا، امکان تنظیم سطح دشواری بازی و همچنین قابلیت اجرا ویژه در تبلت ها و سایر دستگاه های کم قدرت اندرویدی است.

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
هدایت هلیکپوتر با Helidroid 3D : Full Edition v1.0.2


helidroid-3d-full-edition-v1-0-2

بازی زیبای Helidroid 3D یک بازی سه بعدی است که شما در آن باید یک هلیکوپتر را در محیطی گرافیکی و سه بعدی کنترل کنید. این بازی سه بعدی به شما حس واقعی خلبان شدن را می دهد و شما را به آرزو های کودکانه خود می رساند. در این بازی به شما ماموریت هایی داده می شود و شما باید با هلیکوپتر آن ها را انجام دهید البته هدایت هلیکوپتر آسان نیست چرا که مانع هایی در جلوی راه شما وجود دارند که می توانند مشکل ساز باشند. در نسخه ی جدید بازی تمام مراحل باز می باشند و اگر شما نتوانستید از مرحله ای عبور کنید می توانید به مرحله بعد بروید.
این بازی بر روی گوشی های Xperia Arc-Galaxy Mini-Evo 3D-LG Optimus 2X-Galaxy Tab-Galaxy S1 and S2 تست شده است.

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
سحر و جادو با Magic Wingdom v1.04


Magic Wingdom v1.04

Magic Wingdom یک بازی پازل با سبکی جدید برای اندروید است. این بازی ترکیبی از سرعت عمل و پازل است که حسی جدید در بازی کردن به شما می دهد. شما باید آیتم ها را مرتب کنید تا بتوانید به مرحله بعدی صعود کنید. با بدست آوردن سکه، الماس و امتیاز های دیگر می توانید مراحل و آیتم های جدید و شگفت انگیزی را باز کنید که باعث جذاب تر شدن بازی می شود. گیم پلی روان و منحصر به فرد بازی، ۳ سبک مختلف بازی، آیتم های مختلف برای بازکردن، قابلیت به اشتراک گذاری بازی و مراحل جالب و هیجان انگیز از ویژگی های این بازی به شمار می رود.

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
تطعیم قورباغه با Cut the Rope: Experiments HD v1.5


Cut the Rope: Experiments HD v1.5

Cut the Rope: Experimentsبازی فکری معروفی است که در آن شما باید به یک قورباغه ی بامزه ی کوچک که در یک جعبه گیر افتاده است غذا دهید. آب نبات به وسیله ی یک طناب در هوا آویزان است حال شما باید این طناب را طوری برش دهید که آبنبات در دهان قورباغه بیفتد. برای انداختن غذا در دهان قورباغه باید از آیتم های موجود دربازی استفاده کنید و همچنین بعضی مواقع باید چند آیتم را با هم ترکیب کنید. در نسخه ی جدید بازی ۱۵۰ مرحله جذاب وجود دارد و همچنین گیم پلی بازی بهتر شده است.

ویژگی ها:
- ۱۵۰ مرحله در شش بخش
- آیتم های جدید نظیر: شلیک به طناب، آب، موشک و  سلاح های رباتیک
- داستان جدید بازی
- تصاویر پنهان که با پیدا کردن آن ها امتیاز شما افزایش می یابد
- اضافه شدن سه آیتم دیگر

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
مبارزه با اژدها در Dragon Rush v1.6


Dragon Rush v1.6

Dragon Rush یک بازی فانتزی با گرافیکی ساده است. در این بازی شما باید قلعه ی خود را بسازید و از آن دفاع کنید. آیا از این سبک بازی ها خسته شده اید؟ این بازی یک بازی متفاوت در سبک دفاع از قلعه است و حس جدیدی را در این سبک به شما می دهد. شما باید با استفاده از اژده هایی که در اختیار دارید با دشمنان خود میارزه کنید و از قلعه ی خود دفاع کنید. ماموریت خود را به بهترین شکل انجام دهید تا بتوانید به مراحل جدید دسترسی پیدا کنید. در نسخه ی جدید بازی بسیاری از مشکلات در سلاح ها برطرف شده است.

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
پرش مرگبار با NinJump Deluxe v1.0


لذت پرش های مرگبار و فرار از دست هیولا های دریایی، اژدهای آتشین و ستاره های مرگبار با NinJump Deluxe ! این بازی از محبوب ترین بازی های موبایل می باشد و تا کنون بیش از ۵۰ میلیون دانلود داشته است! این بازی از گیم پلی سریع و جذاب با گرافیک عالی ساخته شده است. شما در این بازی با ۳ سبک کلی بازی که عبارت اند از Castle که نبرد در قلعه ها می باشد، Pirates که جنگ در دریا و کشتی دزدان دریایی و Jungle که تلاش برای زنده ماندن در جنگل با پرندگان وحشی و… می باشد، روبرو می شوید. شما باید با کمک نینجایی قدرتمند، بدون سقوط به جلو پیش بروید و رکورد ثبت کنید. این بازی به شدت اعتیاد آور می باشد و با جذابیت ویژه خود، تپش قلب شما را در مراحل مشکل، بالا می برد! ضمنا این بازی امکان به اشتراک گذاری رکورد های شما را نیز دارد.

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
نجات پرنسس با Prince of Persia Classic v2.1


Prince of Persia Classic v2.1

در بازی Prince of Persia Classic شما شاهزاده ایرانی هستید و باید پرنسس جوان را نجات دهید. در نسخه ی جدید بازی با داستانی حماسی و جدید رو به رو می شوید که بسیار جذاب خواهد بود. در این بازی همانطور که می دانید شما در نقش یک شاهزاده  ایرانی هستید و ماموریت شما نجات پرنسس از دست دشمنان است. در طول ماموریت خود باید از موانع و تله هایی که توسط نیرو های دشمن در سد راه شما قرار گرفته است عبور کنید. در این بازی شما با انواع محیط مانند کاخ های پر شکوه و سر به فلک کشده تا سیاه چاله های ترسناک رو به رو می شوید که باعث جذاب تر شدن بازی می شود.

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
قتل حرفه ای با CONTRACT KILLER 2 v1.0.0


CONTRACT KILLER 2 v1.0.0

در بازی CONTRACT KILLER 2 شما یک قاتل قرار دادی به نام Jack Griffin هستید.در این بازی به شما مشخصات فردی که باید بکشید داده می شود و به این ترتیب عملیات شما آغاز می شود. آهسته حرکت کنید، مخفی شوید تا دیده و شناخته نشوید سپس دقیق هدف گیری کنید و شخص مورد نظر را بکشید! بعد از کشتن و انجام عملیات دست مزد شما پرداخت می شود و به این ترتیب شما به مراحل بعدی صعود می کنید و همچنین می توانید سلاح ها و آیتم های دیگر را باز کنید. در نسخه ی جدید بازی مراحل و سلاح های جدیدی اضافه شده است. این بازی شاهکاری دیگر از شرکت معروف بازی سازی glu می باشد و تجربه ای جدید در بازی های اندروید است.

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
لذت بازی گروهی با Critical Strike Portable v2.62b


Critical Strike Portable v2.62b

بازی زیبا و تفنگی Critical Strike که قطعا برا شما آشنا است. شما در این بازی به عنوان یک گروه ضربت باید به جنگ دشمنان رفته و آن ها را دستگیر کنید. در این بازی شما همه ی ویژگی های یک کماندو از جمله اسلحه های پیشرفته، نقشه، نارنجک ها و… را در اختیار دارید. این بازی تفنگی از جمله بهترین بازی های اندروید و کامپیوتر است. در نسخه ی جدید این بازی گرافیک و گیم پلی بازی تغییرات بسیاری کرده است.

تغییرات در این نسخه:
- حالت شب در این نسخه اضافه شده است
- حالت گفتگو بین اعضای تیم بهبود یافته است
- مشکل دابل تاچ رفع شده است (اکنون شما می توانید با لمس دو انگشت به مکان مورد نظر بروید)

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
پرندگان خشمگین با Angry Birds v3.0.0


Angry Birds v3.0.0

قطعا بازی محبوب Angry Birds را می شناسید. خوک های مزاحم تخم ها را دزدیده اند و حال بقای این پرندگان در خطر است. شما باید با پرتاب این پرندگان به سمت خوک ها تخم ها را نجات داده و از انقراض این پرندگان جلوگیری کنید. فیزیک حیرت آور بازی و همچنین گیم پلی بازی باعث زیباتر شدن این بازی می شود. این بازی آیتم ها و پرندگان دیگری دارد که برای دسترسی به آن ها باید در هر مرحله حداقل امتیاز سه ستاره را دریافت کنید. این بازی زیبا در نسخه های متفاوت عرضه شده است ولی این نسخه از بازی نسخه ی عمومی بازی می باشد.

تغییرات در این نسخه:
- داستان جدید و ترسناک
- ۳۰ مرحله ی ترسناک جدید
- موسیقی جدید و ترسناک

 

.

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
مبارزه با زامبی ها با Global Outbreak v1.0.9


Global Outbreak 1.0.9

در بازی Global Outbreak با زامبی ها مبارزه کنید. داستان بازی به این صورت است که یک ویروس کشنده که انسان ها را تبدیل به زامبی می کند به سرعت در جهان در حال پخش است و شما باید از پخش آن جلوگیری کنید و بشر را نجات دهید. بازی از گرافیکی سه بعدی بهره می برد و همچنین صداگذاری در بازی بسیار زیبا است. شما می توانید سربازان خود را کنترل کنید و سپس یک نقشه حمله برنامه ریزی کنید و زامبی ها را از بین ببرید.

ویژگی ها وتغییرات:
- مشکل کلید Back در این ورژن حل شده است(شما می توانید با ان کلید سریع از بازی خارج شوید)
- محیط بسیار پهناور و جذاب بازی
- سرباز ها بسیار زیاد که شما باید به آن ها فنون جنگیدن را یاد دهید و یک ارتش درست کنید.
- سلاح های بسیار متنوع و زیاد که برای دستیابی به آن ها باید امتیاز لازم را داشته باشید.
- گیم پلی بسیار عالی

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
فرار از بهمن با Ski Safari v1.3.0


Ski Safari v1.3.0

Ski Safari بازی  زیبایی است که در آن باید از بهمن فرار کنید. در این بازی شما باید در کوه های پر برف به اسکی سواری بپردازید و از بهمنی که پشت سرتان هست فرار کنید! برای فرار از بهمن حیوانات به کمک شما می آیند که باعث می شود سرعت شما افزایش یابد و از بهمن دورتر شوید. حیوانات متفاوتی مثل پنگوئن که باعث می شود سرعت شما افزایش یابد و همچنین عقاب که شما را از زمین بلند می کند به کمک شما می آیند و حیوانات بسیار زیادی که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. برای دست یابی به بعضی از آیتم های مفید باید سکه های موجود در بازی را بخورید تا بتوانید امتیاز خود را برای باز کردن این آیتم ها به حد نصاب برسانید.

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب
ساخت جزیره رویایی با Paradise Island v2.0.7


Paradise Island v2.0.7

Paradise Island یک بازی زیبا برای کسانی که عاشق ساحل و دریا هستند ارائه شده است. در این بازی شما باید یک جزیره بسازید و توریست ها را به جزیره ی خود جذب کنید. هنگامی که توریست ها به جزیره ی شما می آیند از امکانات رفاهی و فروشگاه های جزیره استفاده می کنند و پول هایشان را خرج می کنند. هر چیزی که توریست ها بخرند امتیاز شما بالا می رود و در نتیجه شما می توانید امکانات دیگری مثل هتل، شهر بازی، رستوران و سینما بسازید. با ساخت این ساختمان ها بازدید از جزیره ی شما افزایش پیدا می کند و در نتیجه شما تبدیل به یک میلیونر می شوید. وارد بازی شوید و شهر رویایی خود را بسازید.

ویژگی ها و تغییرات:
- گیم پلی بسیار اعتیاد آور و جالب
- اضافه شدن ساختمان ها، برج ها و گیاهان جدید به بازی
- افزایش گرافیک بازی
- تغییرات بسیار زیادی در ساختمان ها

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , , ,
مشاهده ادامه مطلب

نواي رمضان
نظرسنجي
آمار
مطالب تصادفي
جديد ترين مطالب
ورود کاربران
عضويت سريع
آخرين نظرات کاربران